Voor wie ethisch en integer wil werken

JT&P Communicatie werkt voor bedrijven en organisaties die ethisch en maatschappelijk verantwoord willen werken, en daarover op integere wijze willen communiceren.

  • Je hebt een verantwoordelijke positie in een middelgroot bedrijf. Je wilt aan de slag met MVO / MBO op een manier die past bij het bedrijf. JT&P Communicatie biedt inzicht en handvatten. MVO / MBO krijgt nu snel vorm.
     
  • Je bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van een maatschappelijke instelling en zoekt integer en gedreven communicatieadvies. Met JT&P Communicatie krijg je een goed advies dat zoden aan de dijk zet.
     
  • Je werkt bij de overheid en worstelt met ethische vraagstukken, bijvoorbeeld rond integriteit. JT&P Communicatie brengt helderheid tot in alle hoeken en gaten van de organisatie.

  • Je hebt nog geen idee wat MVO / MBO voor je bedrijf zou kunnen betekenen, maar kunt een trainer gebruiken die dat met een werkgroep gaat uitzoeken.

  • Je hebt communicatiewerk waar je zelf niet aan toekomt en waar een integere grondhouding bij nodig is.

  • Wat is jouw vraagstuk? Leg het voor en vraag vrijblijvend een offerte.

Aanbevelingen

MNO Vervat vroeg om een onderzoek naar bedrijfscultuur en bedrijfswaarden in het kader van een aanbesteding. Na 3 weken lag er een diepgravend en concreet rapport dat een positief effect had op de positie in de aanbesteding.

Mascha Damen, eigenaar van de Communicatiewinkel, kent Monique als collega: "Monique is aangesloten bij de Communicatiewinkel, een platform voor ervaren zelfstandige communicatieprofessionals om kennis, kunde en klantenkring te delen. Zij voldoet aan de selectiecriteria die door de Communicatiewinkel worden gesteld, en is daarbij een prettige, collegiale communicatiegenoot met passie voor het communicatievak."

Jan Dobbe, publicist en voormalig hoofdredacteur van het tijdschrift Dier van de Dierenbescherming: "Monique, die veel opdrachten voor het magazine Dier heeft gedaan, is een prachtmens om mee samen te werken: altijd (ruim) op tijd, meedenkend en altijd betrouwbaar. Behalve genoemde competenties is ze ook nog eens afgestudeerd ethicus, dus staat ze ook op dat terrein haar mannetje."

Mariëlle Osté, mede-eigenaar van Kunstzinnig is blij met het onderzoeksrapport met concrete adviezen. JT&P Communicatie onderzocht het waardestelsel en de bedrijfscultuur om op grond daarvan MVO-adviezen te kunnen geven. "Nu kan ik een consistent beleid voeren en telkens teruggrijpen op een beperkt aantal aandachtspunten. Het waren bovendien prettige en stimulerende sessies!" 

Klanten

  • AAP
  • Adviescommissie Dierenaangelegenheden gemeente Utrecht
  • Anniek Herder, Consumer Representative ISO 26000 voor MVO
  • Bartiméus
  • Bureau voor Overheidscommunicatie
  • Calore Communicatie en Training BV
  • Carrot Company
  • Comité Anti Stierenvechten (nu: CAS International)
  • Cordares
  • CVision
  • Dierenbescherming (regionaal en landelijk)
  • Festival van Vlaanderen (BE)
  • Gemeente Breda
  • Gemeente Haarlemmermeer
  • Gemeente Heiloo
  • Gemeente Moordrecht
  • Gemeente Rijswijk
  • Giotto Cultuurprojecten
  • Goois Natuurreservaat
  • Het Groene Dak
  • Het Utrechts Landschap
  • Kernteam Kwaliteitsnormering Tolken en Vertalers (Min. van Justitie)
  • Kunstzinnig
  • Linsen Communicatie
  • MNO Vervat bv
  • Natuurmonumenten
  • NIGZ
  • Musica (BE)
  • NIOW Advies en Training
  • Regionale ICT-Dienst Utrecht
  • Steenhouwerij Jansen & Zn.
  • Stichting Gezelschapsdieren
  • Stichting Natuurbeelden
  • toBe
  • UNICEF
  • Universiteit Utrecht (Vastgoed en Campusontwikkeling, faculteit Geesteswetenschappen, Ethiek Instituut)
  • Vereniging voor Manisch-Depressieven en Betrokkenen (VMDB)
  • Vocaal Talent Nederland
  • VSBfonds
  • WSPA
  • Zilveren Kruis / Achmea